Milan Rijnders is een ervaren video- en fotograaf, met een expertise op het gebied van sfeervolle en inhoudelijke videos. Milan is ondertussen al een aantal jaar werkzaam voor onze fractie. Hij is daardoor ook goed op de hoogte van de provinciale politiek.

Milan weet ook hoe hij de fractieleden goed op hun gemak kan laten voelen, waardoor er mooie persoonlijke portretten ontstaan. Momenteel is hij regelmatig samen met fractieleden of gedeputeerden op pad in Zuid-Holland. Om met zijn dynamische video's inzicht te geven in wat we allemaal doen in de provincie! Denk bijvoorbeeld aan een werkbezoek bij de boer of een rondleiding op RTHA. Of zelfs een bezoek aan het Europees parlement om te strijden voor een Europees Pfas verbod. Milan heeft het allemaal vastgelegd! Op onze social media kanalen kan je zijn prachtige werk zien.

Kwalitatieve foto's en video
In campagne tijd draait Milan meestal overuren want hij is een belangrijk onderdeel van ons communicatieteam. Zo heeft Milan bijvoorbeeld de foto's, video's en animaties verzorgd voor de campagne van de Provinciale Verkiezingen in 2023. Milan zorgt ervoor dat onze verschillende kanalen consequent worden voorzien van kwalitatieve foto's en videos. Hij heeft ook ervaring met het maken van (natuur) documentaires. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met film en theater. Ook haalt hij plezier uit het bezoeken van musea en concerten.

Duurzaamheid
Bij Milan staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Zo vindt hij het belangrijk dat we kritisch kijken naar onze voedselvoorziening en dat we doorgaan met het verduurzamen van de planeet door meer in te zetten op hernieuwbare energie.

Meer weten? Neem contact op met Milan!
Email: m.rijnders@pzh.nl