Ben jij ons nieuwe bestuurslid? 💼

Er komen in ons bestuur een aantal toffe functies vrij. Achter de schermen zijn we bezig met het voorbereiden van de Provinciale Statenverkiezingen van 2023. Daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken!

Algemeen Bestuurslid
Als algemeen bestuurslid maak je deel uit van het bestuur, dat als een team opereert. Er is veel ruimte voor je eigen inbreng en interesses. Wil jij je inzetten voor diversiteit en inclusie, of jongeren betrekken bij de politiek? Super. Met het bestuur zorg je dat er ruimte is voor debat en biedt je een warm welkom aan (nieuwe) leden en geïnteresseerden. Ook help je bij het organiseren van ledenbijeenkomsten en de campagnes.

Een korte motivatie en cv is (gezien de korte termijn) voldoende. We zien jouw reactie graag uiterlijk 22 april tegemoet, via een mail aan het bestuur.

Digitale Media Manager
Het bestuur van GroenLinks Zuid-Holland is op zoek naar een Digital Media Manager. Lijkt het jou leuk om aan de slag te gaan met digitale communicatie? Dit is jouw kans om bij te dragen aan de zichtbaarheid van GroenLinks. Je gaat aan de slag voor een aantal lokale afdelingen. En helpt hen bij het maken van leuke content en het schrijven van informatieve nieuwsberichten.

Hier staat een vergoeding tegenover. Voor deze functie is geen deadline ingesteld, maar we zijn naarstig op zoek. Dus heb je interesse? Schroom niet en reageer!

MEER INFO

In verschillende gemeenten zijn we op zoek naar mensen die willen helpen:

Daarnaast zijn er ook regelmatig betaalde vacatures, stageplekken en vrijwilligersfuncties bij het landelijk bureau van GroenLinks in Utrecht en bij de Tweede Kamer en Eerste Kamer in Den Haag:

We horen graag van je! 💚

WIL JE WAT DOEN MAAR HEB JE NIET ZOVEEL TIJD?

Bekijk dan de andere mogelijkheden om bij te dragen aan onze campagne voor een groene en sociale gemeente & provincie.