Doe mee

Op 20 maart 2019 vinden de Provinciale Statenverkiezingen plaats. Voor deze verkiezingen zijn wij op zoek naar gedreven GroenLinksers die willen helpen om de verkiezingen succesvol te laten verlopen. Hierbij gaat hem om kandidaten die op de kandidatenlijst willen om de idealen van GroenLinks volgend jaar in de Provinciale Staten uit te dragen. Ook is alle input voor het verkiezingsprogramma ontzettend welkoma. Daarnaast gaat de campagne binnenkort van start en ook daarbij kunnen we alle hulp gebruiken.

Kandidaten
Inmiddels is de deadline voor kandidaten op de hogere plaatsen op de lijst al gesloten. Wel zijn we nog op zoek naar leden die het leuk vinden om de lijst te duwen en op een lagere plek te staan.

Interesse? Maak je interesse kenbaar via bestuur@glzh.nl

Politiek programma
Inmiddels is de programmacommissie aan de slag gegaan om een mooi programma in elkaar te zetten. Toch kunnen we alle input gebruiken voor een mooi programma gebruiken. Heb jij ideeën over hoe we Zuid-Holland groener en socialer kunnen maken? Stuur je ideeën op naar programmacommissie@glzh.nl!

Helpen bij je lokale afdeling
Wil je niet in een commissie, maar wel graag helpen met de campagne? Bij je lokale afdeling is er van alles te doen, zoals helpen bij acties, organiseren van bijeenkomsten of ondersteunen van de fractie bij specifieke onderwerpen.  Geïnteresseerd? Neem contact op met de lokale afdeling via de pagina lokaal

Word lid
Als lid krijg je invloed en gezelligheid! Dat wil jij toch ook? Klik op het blok met Jesse Klaver op onze voorpagina en meld je aan als lid van GroenLinks..