Doe mee

Op 20 maart 2019 vinden de Provinciale Statenverkiezingen plaats. Voor deze verkiezingen zijn wij op zoek naar gedreven GroenLinksers die willen helpen om de verkiezingen succesvol te laten verlopen. Hierbij gaat hem om de campagne die binnenkort van start gaat. Daarbij kunnen we alle hulp gebruiken.

Provinciale Ledenvergadering
Op 25 november vindt onze provinciale ledenvergadering plaats in Delft. Tijdens de vergadering zullen we de definitieve kandidatenlijst en het definitieve verkiezingsprogramma vaststellen. Meld je hier aan.

Helpen bij je lokale afdeling
Wil je graag helpen met de campagne? Bij je lokale afdeling is er van alles te doen, zoals helpen bij acties, organiseren van bijeenkomsten of ondersteunen van de fractie bij specifieke onderwerpen. Geïnteresseerd? Neem contact op met de lokale afdeling via de pagina lokaal

Word lid
Als lid krijg je invloed en gezelligheid! Dat wil jij toch ook? Klik op het blok met Jesse Klaver op onze voorpagina en meld je aan als lid van GroenLinks..